reklama

Bailando alebo moja ranná nevoľnosť

Tancujú dvojice, na konci zostane len pár, aby splnil sen jednotlivca, zrejme však ním bude Václav Míka. Ako veľmi je myšlienka snaženia sa pre niekoho, možno cudzieho v tomto prípade cnostná?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 Nejaký ten čas sa nám pravidelne prihovára hlas Vila Rozborila, aby nám oznámil, ktorý pár je v zóne ohrozenia. Pár však tvrdí, že na nich nezáleží, vraj to robí len pre splnenie sna niekoho tretieho. V tom prípade je v ohrození jednotlivec. Neviem síce presný počet účinkujúcich, ale predpokladám bude ich viac ako desať, keďže sny treba plniť čo najdlhšie(otázne je koho sny to sú). Je mi ľúto tých, ktorým sa o svojich snoch môže už len snívať. Bola im daná falošná nádej a opäť si museli prežiť sklamanie a vysporiadať sa so svojím osudom, po druhý raz. Ak by však po skončení sa finálového večera prišiel dajaký pán (ak by prišiel bude mať oblek, nie slovenskej výroby a topánky za osem tisíc) a povedal sny splníme všetkým, prepáčte, že sme to neoznámili už na začiatku, tak by som ho aj celú šou čiastočne omilostil. Bojím sa ale, že sa dozvieme len meno smskujúceho výhercu, to je vlastne splnenie ďalšieho sna, však?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Paľko Bruchala ma vo zvučke na svoju reláciu Zlate vajce, či jej n variáciu, presviedča, že splní všetky vaše/naše priania. Ten istý stelesnený úprimný úsmev a modré oči plní sen niekoho iného v tanečnej súťaží. Z toho mi vyplýva, že Markíza je vlastne takou továrňou na šťastie a Palino(už pán boh zaplať nie Rusko) je jej maskotom. V zlatom vajci ide o vyhranie peňazí, v Bailande ide o splnenie sna pomocou čoho iného ako peňazí. Chcú nám nanútiť myšlienku ,že ku šťastiu nám chýbajú len a len peniaze. Nechcem dehonestovať túžby lúdi, pre ktorých je to podľa mňa veľká možnosť, až v určitých prípadoch rovnajúca sa takpovediac k „spaseniu“, ale aby si to museli odmakať sms-kujúci diváci mi príde nechutné. Pomáhať sa ma, nie pre zvýšenie vlastného kreditu, pre zisk, ale pre cit, ktorý mame cítiť ku svojim blížnym, v šesť miliardovej množine. Pomoc, ktorá nepozná hranice, kultúrne, tobôž nie politické nakreslené na mape, buďme opäť Ľuďia.

Števo Mikuš

Števo Mikuš

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  poeziapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu